Інклюзивне навчання
Нормативні документи
Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 від 15 вересня 2021 р. № 957»
Постанова КМУ від 15.09.2021 № 957 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»
Лист МОН України № 1/9-436 від 30.08.2021 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»
Наказ МОН України від 18.10.2019 № 1310 ''Про затвердження Типової програми
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
для роботи в умовах інклюзивного навчання
в закладах загальної середньої освіти відповідно
до вимог Концепції «Нова українська школа»
Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?
Для відкриття інклюзивного класу батькам потрібно звернутись із відповідною заявою до директора закладу загальної середньої освіти, надавши
висновок комунального закладу
''Харківський інклюзивно-ресурсний центр Харківської міської ради'' про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Ми радимо прийти в школу заздалегідь . Це потрібно для того, щоб адміністрація
та вчителі знали, що наступного навчального року їм потрібно буде прийняти учня з особливими освітніми потребами
та встигли підготуватись, аби зробити навчання вашої дитини в школі комфортнішим і організувати психолого-педагогічну допомогу дитині.
Адреса комунального закладу
''Харківський інклюзивно-ресурсний центр Харківської міської ради'': вул. Гвардійців-Широнінців, 38-Г, м.Харків, тел. 725-17-42.
Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти Індустріального району м. Харкова у 2021/2022 н.р.
(станом на 05.09.2021)
№ з/п |
ЗЗСО № |
Класи |
Учнів |
Кількість класів |
1. |
121 |
1-А |
1 |
2 |
|
|
5-А |
2 |
|
2. |
157 |
1-А |
2 |
7 |
|
|
1-Г |
2 |
|
|
|
2-А |
1 |
|
|
Ресурсна кімната |
2-В |
2 |
|
|
|
2-Г |
2 |
|
|
|
3-Г |
1 |
|
|
|
6-Г |
3 |
|
Усього по району |
2 |
9 |
16 |
9 |
18.11.2021 |
Засідання Круглого столу «Організація інклюзивного навчання: проблеми, ресурси»
|
17 листопада 2021 року в режимі ZOOM-конференції відбулося засідання Круглого столу «Організація інклюзивного навчання: проблеми, ресурси», яке було організовано спеціалістами Харківського інклюзивно-ресурсного центру та її директором Вишневою І.М. для педагогічних працівників закладів освіти району. Під час інтерактивного спілкування були розглянуті питання: складання ІНП (адаптація і модифікація); робота команди супроводу дитини з ООП, функції учасників цієї команди; оцінювання навчальних досягнень дітей з ООП; оцінка рівня динаміки розвитку діяльності дітей з ООП; робота з батьками дітей з ООП тощо.
|
АРХІВ
|