Новини
Контакти
Заклади
дошкільної освіти
Заклади
загальної середньої освіти
Заклади
позашкільної освіти

Інклюзивне навчання


Нормативні документи

Постанова КМУ від 15.09.2021 № 957 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»

Лист МОН України № 1/9-436 від 30.08.2021 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

Наказ МОН України від 18.10.2019 № 1310 ''Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»

Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?

   Для відкриття інклюзивного класу батькам потрібно звернутись із відповідною заявою до директора закладу загальної середньої освіти, надавши висновок комунального закладу ''Харківський інклюзивно-ресурсний центр Харківської міської ради'' про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
   Ми радимо прийти в школу заздалегідь . Це потрібно для того, щоб адміністрація та вчителі знали, що наступного навчального року їм потрібно буде прийняти учня з особливими освітніми потребами та встигли підготуватись, аби зробити навчання вашої дитини в школі комфортнішим і організувати психолого-педагогічну допомогу дитині.

   Адреса комунального закладу ''Харківський інклюзивно-ресурсний центр Харківської міської ради'':
вул. Гвардійців-Широнінців, 38-Г, м.Харків, тел. 725-17-42.

Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти
Індустріального району м. Харкова у 2021/2022 н.р.
(станом на 05.09.2021)

№ з/п ЗЗСО № Класи Учнів Кількість класів
1. 121 1-А 1 2
5-А 2
2. 157 1-А 2 7
1-Г 2
2-А 1
Ресурсна кімната 2-В 2
2-Г 2
3-Г 1
6-Г 3
Усього по району 2 9 16 9


18.11.2021 Засідання Круглого столу «Організація інклюзивного навчання: проблеми, ресурси»

    17 листопада 2021 року в режимі ZOOM-конференції відбулося засідання Круглого столу «Організація інклюзивного навчання: проблеми, ресурси», яке було організовано спеціалістами Харківського інклюзивно-ресурсного центру та її директором Вишневою І.М. для педагогічних працівників закладів освіти району. Під час інтерактивного спілкування були розглянуті питання: складання ІНП (адаптація і модифікація); робота команди супроводу дитини з ООП, функції учасників цієї команди; оцінювання навчальних досягнень дітей з ООП; оцінка рівня динаміки розвитку діяльності дітей з ООП; робота з батьками дітей з ООП тощо.


АРХІВ
Офіційний сайт Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради 2016 (C)