Анкетування учасників освітнього процесу щодо організації дистанційного навчання під час
карантину
Шановні колеги та батьки, дорогі учні!
Ми вдячні Вам за Вашу активну участь в анкетуванні, яке тривало з 15.04.2020 по 24.04.2020. У ході опитування ми отримали 6456 відповідей, з них:
- 495 від учителів:
- 3466 від батьків:
- 2495 від учнів.
Результати будуть розміщені на сайті
''Дистанційне навчання - навчаємось разом!''
Ваша увага, аналіз відповіді кожного учасника анкетування допомогли отримати інформацію та охарактеризувати технології дистанційної освіти – навчання, бажання, взаємовідносини та інші аспекти, що впливають на мотивацію і задоволення від своєї роботи.
Розуміємо, який стрес відчули наші діти – щоденно працювати більше, ніж при звичному шкільному навчанні, самим опрацьовувати матеріал, робити великий обсяг домашніх завдань.
Розуміємо, що дуже важко батькам – поєднувати роботу, домашні справи, виховання дітей, домашні завдання, нові теми, в яких самім треба розібратись, згадати або розшукати в Інтернеті. І при цьому зберігати спокій, гарний настрій та пам’ятати «я – Батько!».
Розуміємо, яке велике навантаження відчувають наші педагоги... Саме їх перших накрила хвиля розгубленості та невизначеності. Їм необхідно було швидко приймати рішення, самостійно створювати умови для безперервності освітнього процесу.
Ваші відповіді на запитання дозволили нам оцінити рівень складності, інтенсивності роботи, визначити чинники, що впливають на її результати, та систематизувати основні проблеми організації освітнього процесу під час карантину:
1. Технічне забезпечення учнів та вчителів.
2. Рівень цифрової грамотності учасників освітнього процесу.
3. Відсутність єдиної платформи для організації дистанційного навчання.
4. Використання безлічі ресурсів для розміщення навчальних матеріалів та надсилання домашніх завдань (месенджери Viber, Telegram, соціальні мережі, електронна пошта, сайт школи, google-диск, «Мій клас», Google Classroom, Youtube, підручник, Skype, Zoom, тощо).
5. Невисока якість навчальних матеріалів.
6. Неузгодженість у часі проведенні уроків – одночасно декількома вчителями, під час роботи Всеукраїнської школи онлайн.
7. Відсутність зворотнього зв’язку між учителем та учнем.
8. Особливим випробуванням стали домашні завдання: для учнів - обсяг та терміни їх виконання, для вчителів – їх перевірка.
Якщо є проблемі - повинні бути шляхи їх вирішення. Управлінням освіти підготовлені рекомендації для керівників
закладів загальної середньої освіти. У педагогічних колективах шкіл детально проаналізовано результати анкетування
та розроблені відповідні заходи щодо підвищення якості освіти під час організації дистанційного навчання.
Дякуємо за цікаву плідну співпрацю!
Шановні педагоги та батьки! Любі учні!
Триває другий місяць Всеукраїнського карантину. Весь цей час кожний з вас прикладає багато зусиль для вирішення
дуже складного завдання - вчити та навчатись у новому форматі... Впровадження нового завжди потребує спільної роботи небайдужих,
ініціативних, творчих та сміливих людей, які експериментують, шукають, справедливо критикують, але - діють.
Ось так, крок за кроком, поступово набираючи оберти, наша спільна робота дозволила створити
власну стратегію впровадження навчання нового формату у кожному закладі освіти.
З метою аналізу та розробки рекомендацій для
використання під час вивчення нового матеріалу, перевірки домашніх завдань та навчальних досягнень,
ми звертаємось до всіх учасників освітнього процесу з проханням заповнити невелику анкету.
Результати анкетування
ми використаємо лише в узагальненому вигляді для того, щоб покращити рівень
організації дистанційного навчання. Відповіді просимо надсилати до 25.04.2020.
Впевнена, що ми гідно виконаємо усі завдання, які б складними вони не були!
З повагою,
Начальник Управління освіти
Олена Леонідівна Збицька
Експерт: Учитель (перейти за посиланням)
Експерт: Учень (перейти за посиланням)
Експерт: Батьки (перейти за посиланням)
|